Job offers

Trener Wewnętrzy - Call Center - biegły j.angielski i j.niemiecki


 

Pracujesz w branży call center/contact center?

Lubisz pomagać innym i chętnie przekazujesz wiedzę?

Znasz język angielski i niemiecki?

 

 

Zgłoś się do udziału w naszej rekrutacji już dziś!

 

 

Naszym Klientem jest międzynarodowy lider z branży call center/ BPO.

Otwieramy nowy projekt w Warszawie.

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:

 

 

  • Bieżące badanie potrzeb szkoleniowych w zespole obcojęzycznych agentów call center
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych w języku angielskim i niemieckim
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w języku angielskim
  • Prowadzenie monitoringu rozmów prowadzonych przez agentów
  • Bieżący coaching agentów
  • Współpracę z innymi działami w zakresie działań szkoleniowych

 

 

Od Kandydatów oczekujemy:

 

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku Konsultanta Telefonicznego
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku trenera lub lidera ds. jakości obsługi Klienta
  • Umiejętności prowadzenia coachingu z zakresu profesjonalnej telefonicznej obsługi klienta;
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Pozytywnej energii, kreatywności i samodzielności

 


W zamian oferujemy:

 

  • Rozwijająca pracę z możliwością wprowadzania w życie własnych pomysłów
  • Bardzo przyjazną atmosferę pracy w wielokulturowym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwości rozwoju

 

 

Apply for: „Trener Wewnętrzy - Call Center - biegły j.angielski i j.niemiecki”


You have previously applied for this position ()