Job offers

Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki ( linie lotnicze)




Znasz język niemiecki?


Chcesz pracować dla linii lotniczych?

Zgłoś się do nas!


*Praca zdalna


Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 30 państwach na całym świecie pracuje około 20.000 pracowników w 40  oddziałach firmy. Grupa jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w firmie na pierwszym miejscu.

 


Opis stanowiska:


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Pomoc Klientom europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
  • Rezerwacje i anulowanie biletów lotniczych
  • Zwroty kosztów, reklamacje zakupionych biletów
  • Online check-in
  • Wystawianie rachunków, polis ubezpieczeniowych, voucherów lotniczych
  • Odpisywanie  Klientom na e-maile w języku niemieckim
  • Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. zmiany w lotach, doradztwo)
  • Kontakt pisemny z działem technicznym, reklamacji, PR w języku niemieckim

* Jest możliwość jedynie pracy w back office/e-mail, ale można także telefonicznie jeśli chcesz mieć kontakt z mówionym językiem niemieckim



Oczekiwania:

 

  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
  • Znajomość języka angielskiego - (poziom B1)
  • Komunikatywność i chęć pomocy innym
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.



Oferujemy:

  • Pakiet benefitów
  • Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju
  • Stały kontakt z językiem niemieckim

Z uwagi na obecną sytuację możliwość odbycia rozmowy rekrutacyjnej zdalnie.


Apply for: „Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki ( linie lotnicze)”


You have previously applied for this position ()