Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki ( linie lotnicze)
Znasz język niemiecki?
Chcesz pracować dla linii lotniczych?
Zgłoś się do nas!
*Praca zdalna
Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 30 państwach na całym świecie pracuje około 20.000 pracowników w 40 oddziałach firmy. Grupa jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w firmie na pierwszym miejscu.
Opis stanowiska:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Pomoc Klientom europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
- Rezerwacje i anulowanie biletów lotniczych
- Zwroty kosztów, reklamacje zakupionych biletów
- Online check-in
- Wystawianie rachunków, polis ubezpieczeniowych, voucherów lotniczych
- Odpisywanie Klientom na e-maile w języku niemieckim
- Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. zmiany w lotach, doradztwo)
- Kontakt pisemny z działem technicznym, reklamacji, PR w języku niemieckim
* Jest możliwość jedynie pracy w back office/e-mail, ale można także telefonicznie jeśli chcesz mieć kontakt z mówionym językiem niemieckim
Oczekiwania:
- Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
- Znajomość języka angielskiego - (poziom B1)
- Komunikatywność i chęć pomocy innym
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Pakiet benefitów
- Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju
- Stały kontakt z językiem niemieckim
Z uwagi na obecną sytuację możliwość odbycia rozmowy rekrutacyjnej zdalnie.