Job offers

Specjalista ds. obsługi Klienta - język niemiecki


Znasz bardzo dobrze język niemiecki ?

 

Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie?

 

A teraz chcesz pracować elastycznie głównie zdalnie z domu?

 

Zgłoś się do nas!

 

 

 

Dla naszego kluczowego Partnera – dużej austriackiej firmy z branży turystycznej poszukujemy osoby znającej język niemiecki  z doświadczeniem w obsłudze klienta z sektora B2B.

 

 

 

Charakterystyka pracy:

 

  • Obsługa zapytań e-mailowych/telefonicznych Klientów w zakresie rezerwacji wybranego hotelu na terenie Europy;
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie zasad promocji;
  • Bieżący kontakt z front office w Austrii – przedstawianie sytuacji Klientów i uzyskiwania dla nich dogodnych rozwiązań



Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego ( min. B2);
  • Min. 2-3 lata doświadczenie w pracy w dziale obsługi Klienta ( infolinia, e-mail, back-office, windykacja);
  • Dokładność, rzetelność;
  • Komunikatywność i pozytywna energia;
  • Bardzo dobra znajomość komputera (Pakiet MS Office);


Oferta:

  • Wygodna praca zdalna, z domu – idealna propozycja, jeśli chcesz połączyć opiekę na dzieckiem z pracą zawodową lub jeśli pracujesz już w domu jako np. tłumacz i dysponujesz dodatkowym czasem.
  • Kontakt z językiem niemieckim;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Profesjonalne szkolenia

Apply for: „Specjalista ds. obsługi Klienta - język niemiecki”


You have previously applied for this position ()