Job offers

Praca dla Studenta z językiem angielskim - elastyczne godziny


Znasz bardzo dobrze język angielski?

Możesz pracować min. 30 godzin tygodniowo?

Chcesz zdobyć doświadczenie w branży medycznej w globalnym Dziale Exportu?

Zgłoś się do nas!



Inter-Recruitment.pl to przyjazna agencja pracy, która specjalizuje się w rekrutacji osób znających języki obce dla międzynarodowych koncernów z Holandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii , które także w Polsce maja swoje oddziały.
Szukamy dla naszych Partnerów osób zarówno na stanowiska nie wymagające doświadczenia zawodowego, jak i na wysokie stanowiska managerskie.



Dla naszego Klienta - dużej amerykańskiej firmy medycznej poszukujemy Studenta/Studentki zainteresowanego/zainteresowanej odbyciem płatnego stażu w Dziale Export & Supply Chain Management/ Emerging Markets:


Zadania:

  • Wprowadzanie zamówień i danych kontraktowych do systemu SAP i Vendavo;
  • Przygotowywanie międzynarodowej dokumentacji transportowej;
  • Monitorowanie procesu; kontrola stanów magazynowych, statusu przesyłki;
  • Przygotowywanie zestawień w excelu;
  • Obsługa procesu zwrotów;
  • Kontakt z zagranicznymi oddzialami firmy.

 

Oczekiwania:

Nie wymagamy doświadczenia zawodowego - oferujemy pakiet szkoleń.

 

  • status studenta;
  • dyspozycyjność - ok. 30 godzin tygodniowo;
  • skrupulatność, rzetelność, sumienność, dokładność – umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • mocne podstawy znajomości Excela;
  • język angielski – bardzo dobry ( min. B2);

 

Oferujemy:

 

  • elastyczne godziny współpracy;
  • szkolenia z systemu Vendavo i SAP;
  • naukę ciekawych funkcji Excela w praktyce;
  • zdobycie doświadczenia w pracy zespołowej w międzynarodowej korporacji w dziale logistyki;
  • stały kontakt z biznesowym językiem angielskim;
  • opiekę mentora.



Forma współpracy: umowa zlecenie ( ok. 6 miesięcy)
Wynagrodzenie: stawka godzinowa
Start współpracy: marzec lub kwiecień

Praca zdalna

Apply for: „Praca dla Studenta z językiem angielskim - elastyczne godziny”


You have previously applied for this position ()