Job offers

Specjalista ds. zamówień – język niemiecki


Inter-Recruitment.pl to przyjazna agencja pracy, która specjalizuje się w rekrutacji osób znających języki obce dla międzynarodowych koncernów z Holandii, Niemiec, Wielkiej Brytanii , które także w Polsce maja swoje oddziały.
Szukamy dla naszych Partnerów osób zarówno na stanowiska nie wymagające doświadczenia zawodowego, jak i na wysokie stanowiska managerskie.
Najważniejszy jest Twój język obcy – on Ci otwiera wiele drzwi!
Nasi Klienci poszukują stale pracowników w Polsce, którzy mówią ich językiem...!




Znasz niemiecki i angielski?
Lubisz pracę w Back office?

Potrzebujemy wsparcia w projekcie - zgłoś się już dziś!




Dla naszego kluczowego Partnera – międzynarodowej firmy medycznej poszukujemy Kandydatów do działu obsługi zamówień. Według „Fortune Magazine” firma jest  jednym ze 100 najlepszych pracodawców. Zatrudnia blisko 38 tysięcy pracowników w ponad 120 krajach na całym świecie.



Charakterystyka pracy:

 

  • Wprowadzanie danych dotyczących zamówień do systemu SAP. Zamówienia dotyczą sprzętu medycznego.
  • Kontrola terminowości dostaw do klientów ( szpitali, klinik);
  • Weryfikacja zgodności dokumentacji będącej podstawą do wydania towaru z procedurami i standardami postępowania firmy;
  • Procesowanie zwrotów towarów w systemie;




Oczekiwania:


  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta/dostaw/reklamacji etc.
  • Dokładność, rzetelność;
  • Komunikatywności i pozytywnej energii;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP/Oracle lub podobnym;

 


Oferta:

 

  • Stała praca w oparciu o umowę o pracę;
  • Pofesjonalny proces szkoleniowy wdrożenia do pracy z systemem SAP;
  • Kontakt z językiem niemieckim i angielskim w codziennej pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Szansę na  zdobycie doświadczenia w międzynarodowej medycznej firmie.

Apply for: „Specjalista ds. zamówień – język niemiecki ”


You have previously applied for this position ()