Job offers

Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta ( III level) - język angielski


Znasz bardzo dobrze język angielski?
Masz wykształcenie techniczne?

Zgłoś się do nas już dziś!
  


Nasz Klient jest liderem w produkcji sprzętu ogrodniczego na całym świecie.




W związku z rozszerzeniem europejskiego zespołu Doradców Technicznych prowadzimy rekrutację na stanowisko:  


Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta ( III level) - język angielski

 

Opis stanowiska:


I. Zdalny serwis w kwestiach technicznych


  • Kompleksowa techniczna ( III level) obsługa klientów krajów europejskich - sprzęt ogrodowy ( kosiarki spalinowe, roboty koszące itp.)
  • Odpowiedzialność za najbardziej nietypowe i skomplikowane zgłoszenia serwisowe
  • Analiza gwarancyjna
  • Szkolenie konsultantów ( I level)
  • Kontakty z dystrybucją
  • Raporty



Czego od Ciebie wymagamy?

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2+)
  • Wykształcenie techniczne ( mechanika, mechatronika, automatyka lub pokrewne) – konieczny wymóg
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zakresie technicznego wsparcia
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Chęci do pracy w zespole
  • Dyspozycyjności


Co możemy Ci zaoferować?

 

  • Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem 
  • Rozdudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych związanych z obsługą i wsparciem produktów
  • Kameralny zespół
  • Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Bony świąteczne
  • Życzliwą atmosferę pracy i możliwość rozwoju w ramach międzynarodowego zespołu
  • Stały kontakt z językiem angielskim

 

Apply for: „Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta ( III level) - język angielski”


You have previously applied for this position ()