Specjalista ds. obsługi Klienta - język szwedzki
#szwedzki
#Swedish
Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 21 państwach na całym świecie zatrudnienie znalazło około 30.000 pracowników w 81 oddziałach firmy..
W związku z rozszerzeniem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa klientów ze Szwecji - sprzęt ogrodowy( roboty koszące etc.)
- Praca w systemie zmianowym (poniedziałek - sobota, 9:00-19:00)
Na czym będzie polegała Twoja praca?
- Odbieranie telefonów przychodzących w języku szwedzkim (np. przyjmowanie zamówień, bieżąca obsługa Klientów, obsługa zgłoszeń serwisowych)
- Wprowadzenie zamówień do systemu;
- Obsługa procesu współpracy z dystrybutorami;
- Odpisywanie na e-maile w języku szwedzkim.
Czego od Ciebie wymagamy?
- Biegłej znajomości języka szwedzkiego w mowie i piśmie (poziom min. C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego ( B2)
- Umiejętności obsługi komputera
- Wysokiej kultury osobistej
- Chęci do pracy w zespole
- Dyspozycyjności
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta
Co możemy Ci zaoferować?
- Umowę o pracę
- Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport
- Prywatną opiekę medyczną
- Bony świąteczne
- Życzliwą atmosferę pracy i możliwość rozwoju
- Stały kontakt z językiem szwedzkim