Job offers

Specjalista ds. obsługi Klienta - język niemiecki


#niemiecki
#startszkoleń - 3 listopada


Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 21 państwach na całym świecie zatrudnienie znalazło około 30.000 pracowników w 81 oddziałach firmy..


W związku z rozszerzeniem projektu prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim 

 

 

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych - sprzęt ogrodowy
  • Praca w systemie zmianowym (poniedziałek - sobota, 9:00-19:00)

Na czym będzie polegała Twoja praca?

  • Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. przyjmowanie zamówień, bieżąca obsługa Klientów, obsługa zgłoszeń serwisowych)
  • Wprowadzenie zamówień do systemu;
  • Obsługa procesu współpracy z dystrybutorami;
  • Odpisywanie na e-maile w języku niemieckim.



Czego od Ciebie wymagamy?

  • Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego ( B2)
  • Umiejętności obsługi komputera
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Chęci do pracy w zespole
  • Dyspozycyjności
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta



Co możemy Ci zaoferować?

  • Umowę o pracę z wynagrodzeniem - 6000 zł brutto
  • Dofinansowanie do karty Benefit MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Bony świąteczne
  • Życzliwą atmosferę pracy i możliwość rozwoju
  • Stały kontakt z językiem niemieckim

Apply for: „Specjalista ds. obsługi Klienta - język niemiecki”


You have previously applied for this position ()