Job offers

Specjalista ds. obsługi Klienta B2B - język bułgarski


Mówisz w języku bułgarskim?
Zgłoś się do nas już dziś!


Nasz Klient jest międzynarodową korporacją działającą w dziedzinie obsługi biznesu. Z dumą podkreślamy, że mamy za sobą ponad 100 lat nieprzerwanej działalności, a nasze usługi oferujemy w ponad 120 krajach świata. W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do działu Obsługi Klienta.

Zapraszamy do pracy przy bardzo przyjemnym i ciakwym projekcie w międzynarodowym wielojęzycznym zespole.
 
 


Wymagania

 

  • znajomość języka bułgarskiego na poziomie B2/C1 w mowie i w piśmie;
  • dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (niezbędna do udział w szkoleniach wewnętrznych);
  • zdolności techniczne - praca w systemach IT ( obsługa bazy danych klientow, zmiany w ich zamowieniach itp.)
  • doskonała organizacja pracy;
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin;
  • otwartość na nowe wyzwania;
  • entuzjastyczne i pozytywne podejście do życia;

 

 

Obowiązki

 

 

  • obsługa połączeń przychodzących (wsparcie klientów sklepu internetowego) w języku bułgarskim (50%);
  • obsługa korespondencji ( e-mail + chat) w języku bułgarskim (50%);
  • udzielanie właściwych informacji dotyczących świadczonych usług;
  • bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
  • realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;

 


Oferujemy

 

  • pracę na projekcie dla prestiżowego Klienta w międzynarodowym środowisku;
  • umowę o pracę oraz pakiet benefitów;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz rozwoju;
  • przyjazne i dynamiczne środowisko pracy;
  • kontakt z językiem bułgarskim

Apply for: „Specjalista ds. obsługi Klienta B2B - język bułgarski”


You have previously applied for this position ()