Job offers

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski


 

Naszym Klientem jest solidna firma międzynarodowa, która w Polsce zatrudnia ok. 500 pracowników, realizujących  projekty polsko i obcojęzyczne, np. w języku czeskim, słowackim, węgierskim realizuje usługi BPO na najwyższym poziomie. Specjalnością firmy jest branża telekomunikacyjna, ale również FMCG, wydawnicza i sprzedaż wysyłkowa. Obsługa klienta, Sprzedaż, Doradztwo IT i logistyka są podstawowymi kompetencjami, którymi firma się wyróżnia.

 

Charakterystyka pracy:

 

  • Obsługa Klienta  w języku czeskim;
  • Połączenia przychodzące
  • Praca nastawiona na budowanie relacji długodystansowych z potencjalnymi Klientami (wielokrotne rozmowy, kontakt e-mailowy);
  • Komunikacja z pozostałymi działami firmy.

 

Korzyści ze współpracy z naszym Klientem:

 

  • Praca dla znanej i cenionej na całym świecie firmy;
  • Bardzo przyjazna i międzynarodowa atmosfera pracy w niewielkim zespole;
  • Profesjonalne szkolenia przygotowujące do wykonywania zleconych zadań;
  • Opieka mentora i coacha;
  • Idealne miejsce pracy, jeśli chcesz mieć na co dzień kontakt z językiem czeskim;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;

 

Nasz Klient oczekuje od Ciebie:

 

  • Biegłej znajomości języka czeskiego
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub polskiego;
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta;
  • Nastawienia na cel i wytrwałości;
  • Komunikatywności;
  • Dyspozycyjności.

Apply for: „Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski”


You have previously applied for this position ()